Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

2017 μια νέα χρονιά με υγεία, ευεξία και ομορφιά.

 
 
Γνωστές οι θέσεις μου σε όλους για την εξασφάλιση του τρίπτυχου που χαρακτηρίζει την σελίδα μας με συνοδοιπόρο
μόνο την δύναμη της φύση.

Υγεία, ευεξία και ομορφιά που κατά μεγάλο ποσοστό είναι στο χέρι μας να έχουμε και τα τρία,
αφήνοντας μόνο ως ευχή και την απαραίτητη τύχη.
Γιατί πώς να το κάνουμε άλλωστε αλλιώς.
 

Χιλιάδες επιστημονικά συμπεράσματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας μας επιβεβαιώνουν ότι η σύμπλευση μας με την φύση σε όλους τους τομείς της ζωής μας, μόνο θετικό πρόσημο θα έχει καθ’ όλη την διάρκεια της ζωής μας.  
Με σωστή φυσική διατροφή, άσκηση και την αρωγή δεκάδων φυσικών ιαμάτων και πρόληψη σωστή έχουμε, αλλά το βέβαιο είναι η διατήρηση της υγείας, η ευεξία και πρωτίστως η ομορφιά μας είναι εξασφαλισμένη.
Ξέρετε κάτι αγαπητοί μου αναγνώστες, όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με αυτά τα θέματα μου κάνουν εντύπωση όχι μόνο ο σύγχρονος άνθρωπος δεν ασχολιέται καθόλου με την πρόληψη, ( Στο μεγαλύτερο ποσοστό. ) αλλά αντίθετα κάνει τα πάντα για να χαλάσει την υγεία του λες και δεν τον αφορά.
Εύκολα δαπανά τεράστια ποσά για να την χαλάσει και τσιγκουνεύεται κυριολεκτικά να δαπανήσει έστω και 1,00 ευρώ για να την προστατεύσει.
Είναι ελάχιστα τα περιστατικά που έχουν έρθει σε εμένα προσωπικά για να μου ζητήσουν μια γνώμη διατήρησης της υγείας, εν αντιθέσει με τα εκατοντάδες που μου αναφέρονται σε προβλήματα υγείας και μάλιστα σοβαρά σε προχωρημένα έως τελικά στάδια.
Πανεύκολα ξοδεύουμε χρήματα κάθε μέρα για τσιγάρα, εύκολα ξενυχτάμε άσκοπα καταναλώνοντας περίεργα άφθονο αλκοόλ, επίσης εύκολα έως απερίσκεπτα αγοράζουμε καθημερινά μόνο επεξεργασμένες τοξικές τροφές για την σίτιση μας και μας μοιάζει σπατάλη το 1,00 ευρώ την ημέρα για γυμναστήριο, ή για την αγορά ενός φυσικού προϊόντος αποτοξίνωσης.
Δεν έχω ακούσει ποτέ έστω και έναν να λέει, δεν έχω χρήματα να αγοράσω 1 κιλό πορτοκάλια για να φτιάξω ένα φυσικό χυμό, εν αντιθέσει έχω ακούσει πολλούς να λένε δεν έχω χρήματα για τσιγάρα.


 
Όμως ας μην γκρινιάζω άλλο πρωτοχρονιάτικα πιθανά με τα αυτονόητα.
Θα ευχηθώ σε όλους υγεία, ευεξία, ομορφιά και τύχη για το 2017, έχοντας μπροστά μας 365 ημέρες να μάθουμε πολλά περισσότερα για αυτά από την σελίδα μας.


Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού
Φαρμακοποιός


Διαβάστε ακόμα:
Βότανα ως φάρμακα.  &  Καρδιά & βότανα.  &  Βότανα. Η πραγματική τους αξία.  &  Προσαρμογόνα βότανα ?  &  Βότανα και οι δυο βασικές κατηγορίες τους.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα