Ανακοίνωση: Λόγω τεχνικών προβλημάτων στο προσωπικό email το τελευταίο διάστημα, δυστυχώς δεν έχω λάβει τα emails σας με αποτέλεσμα να μην έχετε πάρει απάντηση.

Παρακαλώ καλέστε στο 6942 598 834 ή ξανά στείλτε το email σας στο g.m.k.erisianos@gmail.com

×

Τρίτη, 8 Αυγούστου 2017

Καρπούζι. Τελικά είναι άγνωστα τα οφέλη του ακόμα και στους Έλληνες.

 
Μπορεί η Ελληνική παραγωγή σε καρπούζια να είναι τεράστια και μια από τις εξαγώγιμες, μπορεί ακόμα
να είναι το αγαπημένο φρούτο μικρών και μεγάλων στην πατρίδα μας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι γνωρίζουμε τα πραγματικά του οφέλη.
Με λαχταρά καταναλώνουμε την κόκκινη γλυκιά ψίχα τους και αφήνουμε την λευκή σάρκα και τις φλούδες για τα σκουπίδια.
 

Έλα μου όμως που στην πραγματικότητα, το 95% της θρεπτικής τους αξίας είναι στην λευκή τους σάρκα που είναι προσκολλημένη στο φλοιό !
Η σάρκα από το καρπούζι, αποτελείται κυρίως από νερό.
Λόγω των ισχυρών διουρητικών ιδιοτήτων που έχει, καθώς επίσης ενυδατικών και καθαρτικών, αυτός ο καρπός μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία των νεφρών μέχρι και να θεραπεύσει λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος.
Όμως από την άλλη η λευκή ( Κέρινο ) σάρκα από το καρπούζι είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, Β6 και C.
Με την κατανάλωση αυτού του μέρους του φρούτου, θα λάβετε μια καλή ποσότητα του ψευδαργύρου και του καλίου χωρίς ωστόσο ποτέ να εγκυμονήσει ο κίνδυνος της υπερβολής.
Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε από την Εφημερίδα της Επιστήμης των Τροφίμων και Γεωργίας, η κιτρουλλίνη που βρίσκεται στο φλοιό των καρπουζιών μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα και να καταπολεμήσει τις βλάβες των ελεύθερων ριζών.

Οφέλη από την κατανάλωση της λευκής σάρκας από το καρπούζι:
Το καρπούζι περιέχει ίνες που μπορούν να σας βοηθήσουν να νιώσετε πληρέστεροι ( Χορτάτοι ) για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ενώ η κιτρουλίνη μπορεί επίσης να βοηθήσει ακόμα και στην απώλεια βάρους.

Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν φυσική κιτρουλίνη χάνουν 30% περισσότερο βάρος σε σύγκριση με άτομα που δεν το κάνουν παράλληλα ασφαλώς με προσεγμένη διατροφή.
Το λυκοπένιο που βρίσκεται στο φλοιό από το καρπούζι έχει την ικανότητα να μειώνει τη φλεγμονή που προκαλεί πόνο.
Η ασπρη σαρκα από το καρπούζι περιέχει επίσης φυλλικό οξύ που μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου και καρδιακής προσβολής.
Όντας μια εξαιρετική πηγή βήτα-καροτίνη, το καρπούζι είναι πολύ ωφέλιμο και για την υγεία των ματιών επίσης.
Ένα επίσης ενδιαφέρον σημείο που παρατηρήθηκε σε κλινικές μελέτες από την συχνή κατανάλωση της άσπρης σάρκας του καρπουζιού ήταν και η αύξηση της απόδοσης στον ερωτικό τομέα.
Ένας μεγάλος αριθμός επιστημόνων απέδειξε ότι η κιτρουλλίνη που απαντάται στο καρπούζι σε αφθονία, έχει την ικανότητα να χαλαρώνει τα αιμοφόρα αγγεία που ευθύνονται για την επιτυχή ερωτική συνεύρεση του ζευγαριού.
Η λευκή σάρκα από το καρπούζι μπορεί να είναι εξαιρετικά ευεργετική ακόμα και για τις έγκυες γυναίκες.
Θα μειώσει το πρήξιμο που σχετίζεται με την εγκυμοσύνη και θα μειώσει επίσης και την στομαχική δυσφορία. ( Καύσος )
Το καρπούζι περιέχει φυσικά σάκχαρα που μπορούν να μειώσουν την πρωινή ατονία.
Αν βιώνετε μυϊκές κράμπες, δοκιμάστε να τρώτε την άσπρη σάρκα από το καρπούζι για να αποτρέψετε παντελώς τα συμπτώματα.
Συμπερασματικά:
Σπουδαίο φρούτο το καρπούζι για την υγεία, την ευεξία και την ομορφιά και μάλιστα μέσα από την ταπεινότητα του βάζει τα γυαλιά σε άλλα πανάκριβα και εισαγόμενα φρούτα που τα προστάζει η μόδα στο τραπέζι μας.
Τελικά είναι γεγονός για ακόμα μια φορά που η επιστήμη επιβεβαίωσε έναν απλό συνάνθρωπο μας και εν προκειμένου πλανόδιο μανάβη.



Γιώργος Ερισιάνος Κυριακού
Φαρμακοποιός



Διαβάστε ακόμα: 
Η ισορροπημένη διατροφή και τα οφέλη της.  &  Βιταμίνη - Βιταμίνες.  &  Πώς να παίρνετε όλες τις βιταμίνες από τα φρούτα και τα λαχανικά  &  Θρεπτικές ουσίες.


 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρθρα

σχετικά άρθρα